Известие

Collapse
No announcement yet.

Познай ремонта:Глава2:Теч + снимки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Познай ремонта:Глава2:Теч + снимки

    2.4 20кл....пада се на десния преден ъгъл на мотора, точно до акумулатора....предположения, моля?

    Гарнитура глава?
    Attached Files
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  • #2
    Може и глава...все пак е дизел...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Първо почисти, после го дебни.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #4
        По-скоро капак на клапаните или да се стича от към вакум помпата Не се вижда добре. Вземи един спрей за карбуратори, или за спирачни апарати. Напръскай хубаво там да измиеш маслото и запали и ако трябва покарай малко. Ще се види от къде е
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Гарнитура вакум помпа.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
            Гарнитура вакум помпа.
            И аз залагам на гарнитурата на вакуум помпата.
            Alfa Romeo 145 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
              И аз залагам на гарнитурата на вакуум помпата.
              Тая чудесия трудно ли се сменя?В еЛърна има ли описана процедурата?
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                Тая чудесия трудно ли се сменя?В еЛърна има ли описана процедурата?
                Доколкото помня - развиват се болтовете на пластмасовия капак на двигателя, той се сваля, след което има пряк достъп до вакуум-помпата. Тя се държи с два болта за главата, трябва да откачиш маркуча, който отива към сервото.
                По-интересният момент е дали ще си намериш гарнитура.
                За 1.9 8в питах на няколко места и ми казаха, че се продава само комплект с помпата (това беше преди 2 години, но не знам дали са се променили нещата сега).
                Вероятно в Дания има и гарнитура като резервна част.
                Предполагам при 2.4 помпата не е много по-различна, но трябва да питаш по магазините.
                Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Аха....ок, сега ми стана ясно кое-как.Не изглежда изобщо трудна работа...мерси
                  Сега остава да намеря гарнитура....


                  ЕДИТ: Гарнитурата е показана с отделен парт номер в еПЕР, тоест със сигурност може да се поръча от Алфа Ромео....така като гледам цената в ЕПЕР е 5 паунда, обикновено е около двойно, значи 20тина лева....
                  Last edited by Satanism; d.m.y г., 17:54.
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                    Аха....ок, сега ми стана ясно кое-как.Не изглежда изобщо трудна работа...мерси
                    Сега остава да намеря гарнитура....


                    ЕДИТ: Гарнитурата е показана с отделен парт номер в еПЕР, тоест със сигурност може да се поръча от Алфа Ромео....така като гледам цената в ЕПЕР е 5 паунда, обикновено е около двойно, значи 20тина лева....
                    Сатана, и моята течеше от там. Силикон Виктор ренц го оправи. Вакуум помпата се държи на 4 винта. Внимавай с натягането и обиколи отворите на винтовете със силикон, че два от тях влизат отзад в маслото. Разглоби и там дето ти влиза маркуча от турбото (спирачната клапа) и направи същото, че понякой път идва и от там проблемът
                    Last edited by NightRider; d.m.y г., 19:06. Основание: допълнение
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      А, никакви силикони...ще си поръчам гарнитурата и нови винтове с шайбите, продават се тея неща според ЕПЕР, сигурно ще ми излезне колкото силикона всичко....тия дни ще разглобя да видя къде точно пуска....
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        А, никакви силикони...ще си поръчам гарнитурата и нови винтове с шайбите, продават се тея неща според ЕПЕР, сигурно ще ми излезне колкото силикона всичко....тия дни ще разглобя да видя къде точно пуска....
                        Амииии ... ти си знаеш. Ама щом е протекла веднъж от там ... И винтовете там не се разтягат кат тези на главата за да поръчваш нови
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Амииии ... ти си знаеш. Ама щом е протекла веднъж от там ... И винтовете там не се разтягат кат тези на главата за да поръчваш нови
                          Нали викаш, че тече през тях....
                          Другото което е, трябва ли да се маже там около гарнитурата с такава течна или направо слагам гумената и стягам.....и някой с идея на колко нютона се стягат тея винтове?
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                            Нали викаш, че тече през тях....
                            Другото което е, трябва ли да се маже там около гарнитурата с такава течна или направо слагам гумената и стягам.....и някой с идея на колко нютона се стягат тея винтове?
                            Като го свалиш ще видиш по гарнитурата как да мажеш. Но те съветвам да сложиш силикон. 30Nm са достатъчни, че гнездото е алумин
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Като го свалиш ще видиш по гарнитурата как да мажеш. Но те съветвам да сложиш силикон. 30Nm са достатъчни, че гнездото е алумин
                              Малко им е множко 30нм
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X