If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
По-скоро капак на клапаните или да се стича от към вакум помпата Не се вижда добре. Вземи един спрей за карбуратори, или за спирачни апарати. Напръскай хубаво там да измиеш маслото и запали и ако трябва покарай малко. Ще се види от къде е
Тая чудесия трудно ли се сменя?В еЛърна има ли описана процедурата?
Доколкото помня - развиват се болтовете на пластмасовия капак на двигателя, той се сваля, след което има пряк достъп до вакуум-помпата. Тя се държи с два болта за главата, трябва да откачиш маркуча, който отива към сервото.
По-интересният момент е дали ще си намериш гарнитура.
За 1.9 8в питах на няколко места и ми казаха, че се продава само комплект с помпата (това беше преди 2 години, но не знам дали са се променили нещата сега).
Вероятно в Дания има и гарнитура като резервна част.
Предполагам при 2.4 помпата не е много по-различна, но трябва да питаш по магазините.
Аха....ок, сега ми стана ясно кое-как.Не изглежда изобщо трудна работа...мерси
Сега остава да намеря гарнитура....
ЕДИТ: Гарнитурата е показана с отделен парт номер в еПЕР, тоест със сигурност може да се поръча от Алфа Ромео....така като гледам цената в ЕПЕР е 5 паунда, обикновено е около двойно, значи 20тина лева....
Аха....ок, сега ми стана ясно кое-как.Не изглежда изобщо трудна работа...мерси
Сега остава да намеря гарнитура....
ЕДИТ: Гарнитурата е показана с отделен парт номер в еПЕР, тоест със сигурност може да се поръча от Алфа Ромео....така като гледам цената в ЕПЕР е 5 паунда, обикновено е около двойно, значи 20тина лева....
Сатана, и моята течеше от там. Силикон Виктор ренц го оправи. Вакуум помпата се държи на 4 винта. Внимавай с натягането и обиколи отворите на винтовете със силикон, че два от тях влизат отзад в маслото. Разглоби и там дето ти влиза маркуча от турбото (спирачната клапа) и направи същото, че понякой път идва и от там проблемът
Last edited by NightRider; d.m.y г., 19:06.
Основание: допълнение
А, никакви силикони...ще си поръчам гарнитурата и нови винтове с шайбите, продават се тея неща според ЕПЕР, сигурно ще ми излезне колкото силикона всичко....тия дни ще разглобя да видя къде точно пуска....
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
А, никакви силикони...ще си поръчам гарнитурата и нови винтове с шайбите, продават се тея неща според ЕПЕР, сигурно ще ми излезне колкото силикона всичко....тия дни ще разглобя да видя къде точно пуска....
Амииии ... ти си знаеш. Ама щом е протекла веднъж от там ... И винтовете там не се разтягат кат тези на главата за да поръчваш нови
Амииии ... ти си знаеш. Ама щом е протекла веднъж от там ... И винтовете там не се разтягат кат тези на главата за да поръчваш нови
Нали викаш, че тече през тях....
Другото което е, трябва ли да се маже там около гарнитурата с такава течна или направо слагам гумената и стягам.....и някой с идея на колко нютона се стягат тея винтове?
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Нали викаш, че тече през тях....
Другото което е, трябва ли да се маже там около гарнитурата с такава течна или направо слагам гумената и стягам.....и някой с идея на колко нютона се стягат тея винтове?
Като го свалиш ще видиш по гарнитурата как да мажеш. Но те съветвам да сложиш силикон. 30Nm са достатъчни, че гнездото е алумин
Comment